Vi ger rådgivning till:
Konsumenter bosatta i Enskede–Årsta–Vantör (i Stockholm)
Telefon: 08-508 20 398, e-post: radgivning@konsumentcentrum.se
Telefontid helgfria måndagar, onsdagar och fredagar kl. 9-11 och 13-15
Konsumenter bosatta i Upplands-Bro
Telefon: 08-581 693 23, e-post: konsumentvagledning@upplands-bro.se
Telefontid helgfria onsdagar kl. 9-11 och 13-15
OBS! Vi ger bara rådgivning till konsumenter som bor i ovanstående kommuner/stadsdelar. Övriga hänvisar vi till den stadsdel eller kommun där du bor. Du kan också kontakta Konsumentverkets centrala rådgivning Hallå konsument.
Medlemmar i PRO, SKPF och SPF Seniorerna
Medlemmar i pensionärsorganisationerna PRO, SKPF och SPF Seniorerna är välkomna att kontakta Konsumentcentrum för rådgivning.
Telefon: 08-674 43 74, e-post: radgivning@konsumentcentrum.se.
Telefontid helgfria onsdagar och fredagar 9–11 samt 13–15
OBS! Du måste vara beredd att uppge ditt medlemsnummer när du kontaktar Konsumentcentrum.
Om din fråga är akut och utanför våra telefontider så kanske din hemkommun erbjuder konsumentvägledning. Det kan du ta reda på här via Konsumentverkets webbplats.